piątek, 19 czerwca 2015

Soon vacation :)!

                                      Już niedługo wakacje!

Hej :)!
Dziś przychodzę do was z tym , że już niedługo wakacje :D! Tak to szybko zleciało ale za nim przejde do tematu , pragne bardzo podziękować za 91 wyświetleń mojego bloga , nie wiecie jak bardzo się ciesze :)! Już nawet na moją poczte przychodzą wiadomośći od was na ktòre już odpowiadam ,ojej dziękuję :)! Zainteresowania dość spore nie sądziłam że ktoś będzie chciał czytać mojego bloga ! :') Okej do rzeczy ! A więc już niedługo wakacje wolne od szkoły , ale też nie można cały dzień w domu siedzieć ! Tylko też, z przyjaciòłmi się spotkać, znaleźć sobie jakieś zajęcie :) , ja planuje iść do drużyny koszykarskiej :) koszykòwka moim życiem <3 ! , piszcie jakie macie zainteresowania chciałabym was lepiej poznać . Jak tam wam poszło ? Jakie świadectwa ? Pewnie same 6 i 5 :) , ahh te wakacje :) ja już się ciesze że kończe tą 1 klasę gimnazjum :) nie lubie być taka najmłodsza w szkole ;) 
Postanowiłam że w tym pośćie też coś o sobie powiem :)

Tak więc już się chyba domyślacie mam 14 lat ,kocham grać w koszykòwkę, dość wysoka co ułatwia mi granie :).

Tak jeszcze na koniec :) dziękuję za wszystkpie odwiedziny na moimi blogu :) i zapraszam do komentowania i obserwowania  :)

Miłego wieczoru ,pozdrawiam ciepło :)


#secretgirls77


2 komentarze:

  1. Jeszcze tydzień <3
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze tydzień , zapraszam do obserwowania :)!

      Usuń