czwartek, 18 czerwca 2015

                    ,,Something about me``

Cześć :)!
Postanowiłam opowiedzieć coś o sobie , lecz najpierw chciałabym podziękować wam za 6 wyświetleń , i 33 wejść na mojego bloga wiem , że teraz myślicie sześć wyświetleń to wcale nie dużo , dla mnie dużo bo jakaś osòbka przeczytała to co napisałam :). Myśle że z biegiem czasu przekonacie się co do mojej osoby i będzie was znacznie więcej , jeśli macie jakieś uwagi lub pytania piszcie w komentarzach ,odpowiem na wszystko :)!.

Tak a więc :
Jestem dziewczyną :)
Bardzo lubie pisać, czytać,tworzyć projekty ubrań.
Jestem dość skromną osòbką, lubie pomagać innym (jeśli macie jakieś problemy ròwnież piszcie a napisze na ten temat :)
Myślę ,że tyle wystarczy jak na dziś , miłego czytania :) i oczywiśćie zapraszam do obserwowania i komentowania :)

#secretgirls77

:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz