wtorek, 23 czerwca 2015

After a short break 😍

                                                   Hej kochani ! :)
Z gòry przepraszam za 2 dni nie obecności , ale miałam dużo spraw na głowie wiadomo szkoła zakończenie itp... U nas zakończenie jest we piątek tak że jeszcze 3 dni ! Dziś post nie typowy bo żadnego tematu nie ma dziś sprawy organizacyjne :) Chciałam wam podziękować za 114 wyświetleń ! :D nie moge w to uwierzyć :') .. Przez wakacje wiadomo , będę dodawać posty co dwa - trzy dni , bo też jednak trzeba czymś się zająć , mòj plan na wakacje jest taki:
Zapisać się do drużyny koszykarskiej
Jechać do zakopanego :)
Odwiedzić znajomych :)
Popracować nad blogiem aby był bardziej aktywny lepszy , mam taką małą nadzieje że uda nam się uzyskać troszkę wiekszą ilość wyświetleń, niestety obserwujących jest 0 :(  ja nikogo nie zmuszasm aby mnie polubił , czytał to co leży na sercu lecz zachęcam do przeczytania chodź jednego posta :) 

Jeśli macie jakieś propozycje na posty w ciągu wakacji piszcie na mòj e-mail , w komentarzach :)

Dziękuję za uwagę, miłego czytania :)

#secretgirl77

2 komentarze:

  1. Podziwiam Cię, że dodajesz posty codziennie . Gratuluję wytrwałosci i poswięcenia wolnego czasu :)
    Poklikasz u mnie ? Byłabym bardzo wdzięczna
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo mi miło :) Dziękuję staram się jak mogę :)
      Jasne że wpadne do cb ;).

      Usuń